Wat we doen

Onze focus ligt op u

Zoals elke goede relatie begint ook die tussen u en ons met een persoonlijke kennismaking.

Wanneer het eerste contact van beide kanten positief is, volgt een uitgebreidere kennismaking.

Wij vormen ons daarbij een beeld van zowel uw onderneming, als van uw wensen en toekomstplannen.

Deze vormen het uitgangspunt van onze dienstverlening op maat.

Hieronder een overzicht van onze belangrijkste diensten:

  • Samenstellen jaarrekening

    Uw jaarrekening met zorg samengesteld

    Wij verzorgen uw volledige financiële administratie. Tot de werkzaamheden behoort het inboeken van inkoop- en verkoopfacturen, bank- en kasmutaties, tot en met het samenstellen van de jaarrekening. Hierbij houden wij uiteraard rekening met fiscale en andere wettelijke regels.

  • Fiscale aangiften verzorgen

    Uw aangiften in goede handen

    Wij kunnen al uw fiscale aangiften verzorgen:
    • Inkomstenbelasting;
    • Vennootschapsbelasting;
    • Omzetbelasting;
    • Loonbelasting;
    • Dividendbelasting;
    • Schenkbelasting;
    • Erfbelasting.

  • Fiscale advisering

    De juiste fiscale stappen zetten

    Het belastingrecht is complex en verandert voortdurend. Hoe beperkt u fiscale risico’s en benut u kansen? Btw-planning, fiscale vraagstukken of belastingcontroles: wij ondersteunen u als u daarom verzoekt, of wanneer wij dat nuttig of noodzakelijk vinden. Altijd staat uw belang voorop en proberen wij met u een zo optimaal mogelijk rendement uit uw bedrijf te halen.

  • Administratieve ondersteuning

    Uw administratie als informatiebron

    Wij ondersteunen u graag met:

    • Het wegwerken van achterstanden in de boekhouding;
    • Controles op de door uzelf verzorgde administratie;
    • Het invoeren van de dagelijkse kas-, bank-, giro-, inkoop- en verkoopmutaties;
    • Debiteurenbewaking;
    • Crediteurenbeheer inclusief het opstellen van betalingsoverzichten;
    • Het opstellen van periodieke overzichten;
    • Boekhoudkundige verwerking van uw bankdocumenten en fakturen;
    • Tussentijdse rapportages en analyses;
    • Startersbegeleiding.

  • Loonadministraties

    Uw loonadministratie probleemloos verzorgd

    Netto-brutoberekeningen, kostprijsberekeningen, maar natuurlijk ook uw periodieke loonberekeningen verwerken wij efficiënt en accuraat in uw loonadministratie. Wij maken daarvoor gebruik van professionele software van Exact Globe.

  • Overige advisering

    Overige zaken waar wij u graag bij ondersteunen

    Onze advisering en ondersteuning gaat verder dan het verzorgen van uw administratie, aangiften en het opstellen van een jaarrekening.

    Graag zijn wij u ook behulpzaam bij uw bedrijfseconomische, strategische, managements en/of andere vraagstukken. Hierbij kunt u onder andere denken aan:

    • Automatisering (van uw administratie of bedrijfsprocessen);
    • Het verzorgen van een financieringsaanvraag;
    • Het opstellen van tussentijdse cijfers;
    • Het opstellen van een begroting en/of een liquiditeitsprognose;
    • Wijziging van een rechtsvorm;
    • Advisering rondom bedrijfsopvolging;
    • Advisering rondom bedrijfsovername;
    • Ondersteuning bij het nemen van investeringsbeslissingen;
    • Advisering rond formulering van uw strategie en te nemen strategische beslissingen.

# #